Souhlas s používáním cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejlepší online zážitek a konzistentní informace. Můžete souhlasit se shromažďováním všech souborů cookie kliknutím na tlačítko "Souhlasím se vším" nebo si přizpůsobit nastavení souborů cookie kliknutím na "Zobrazit více"...
Spravovat cookies

Ke stažení zde (55,5MB)

Hodnocení pozitiv a negativ zrušení budov Požární a Dvorecká a provedení přístavby budovy Měšťanská.

Pozitiva:

  • sloučení veškerých provozů do jednoho místa – jednoznačné snížení ekonomických nákladů (ze 3 do 1 budovy, úspora cca 1.635.000 Kč ročně)
  • efektivní využití pracovního času učitelů a zaměstnanců školy, odpadá čas, strávený přejezdem mezi jednotlivými budovami
  • efektivní využití vyučovacího času zejména v tělocviku, kdy odpadají přesuny v rámci vyučovacích hodin
  • společný život školy v jednom místě:
    • zlepšení komunikace mezi pedagogy1. a 2. stupně – návaznost na výuku.
    • výraznější propojení aktivit žáků 1. a 2. stupně (společná práce na školních projektech, pomoc starších žáků mladším – vstupy do hodin apod.)
    • operativnější uplatňování činností výchovného poradenství, práce se žáky potřebujících ped. podporu, činnosti pracovníků primární prevence.
  • možnost plného využití všech aktivit, které nabízí škola pro všechny žáky
  • lepší podmínky pro výuku speciálních předmětů s využitím specializovaných učeben (pro nižší ročníky hlavně výuka cizích jazyků)
  •  operativnější zajištění drobných oprav (pro 3 budovy 1 školník),
  • odpadá zajištění pracovníků na recepcích ve 3 budovách
  • snížení nákladů na nákup učebních pomůcek – všechny pomůcky musíme dublovat pro obě budovy – tím by se mohlo investovat do zvýšení kvality, případně do rozšíření sortimentu pomůcek!
  • suplování — nyní nelze zajistit řádnou zastupitelnost — na budovách není dostatečný počet osob, pomoc z jiných budov je z hlediska časového skoro nemožná
  • zvýšení kvality umístění oddělení školní družiny — nyní fungují v kmenových učebnách; plánuje se 6 nových oddělení ŠD
  • zvýšení kvality a zjednodušení stravování žáků — není potřeba vývoz = úspora financí a času (expedice jídla do termo-nádob), chutnější strava (z várnic není nikdy taková kvalita, jako přímo z kuchyně)
  • vyřešení kapacity šaten jak pro novou část i pro žáky v současné budově — nyní část žáků využívá skříňky v 1. patře, nově bude vyřešena „čistá a špinavá” cesta do budovy a z budovy
  • odpadne ranní a odpolední rozvážení žáků školním autobusem na 3 budovy,
  • odpadne hlídání přístupových přechodů do 3 budov před začátkem vyučování a  zajištění parkovacích stání K+R na třech různých místech
  • zvýšená kvality výukového prostředí v nové budově – teplo, světlo – dle nejnovějších norem.

Negativa:

  • delší cesta do školy pro žáky z části Holásek
  • velká počáteční investice na přístavbu školy
  • zrušení tzv. „rodinného prostředí“  budov Požární a Dvorecká
  • nejasné další využití budov Požární a Dvorecká

Hodnocení bylo vypracováno současným vedením školy.